Home back home

28 september 2017 - Zwolle, Nederland

Dag 20: on our way back home.

Vandaag vertrekken we toch echt weer in de richting van Amsterdam.
Voor ik de reis begon zijn er vele twijfels geweest of ik deze reis wel moest gaan maken, gezien mijn mentale toestand. Veel gesprekken met mijn therapeut en huisarts gehad, de voor en tegen bij elkaar afgewogen, mijn angsten besproken.
Nu de reis er opzit kijk ik terug op een hele mooie tijd. Veel mooie dingen gezien, met wat voor mij toch echt wel het hoogte punt was de Bryce canyon, zo mooi!
Super lieve mensen ontmoet op deze trip, ookal was ik van de groep ver uit  de jongste, maar werd prima opgenomen in de groep en ging geregeld met ze op stap. Ook met de reisleiding kon ik goed over weg en deed veel samen met ze!
En ik geef toe heb het echt niet altijd makkelijk gehad, maar er was altijd wel iemand die me even hielp.
Ik betrapte mezelf er op dat ik soms echt genoot, iets was ik lang niet gedaan heb. De laatste maanden deed ik eigenlijk alles op automatische piloot en moest mijn cirkel echt door broken worden.
Ik kijk nu al uit maar een nieuw avontuur, en zal deze lieve mensen niet vergeten.

1. Els:
    28 september 2017
    Geweldig toch laura,weer een ervaring rijker. Mooie momenten moet je koesteren.En als het even niet gaat dan kan je daar op terug vallen.Zo is er altijd een lichtpuntje