Laatste dag Cairns

1 april 2015 - Cairns, Australië

Vandaag is het al weer de laatste dag in Cairns, morgen vliegen we weer baar het koude kikker landje . Het is snel gegaan de laatste paar dagen. De vakantie heb ik afgesloten met een excursie met bare foot tours. Dit is een tour door het regenwoud waar er allerlei watervallen gaan bezoeken en er in mogen zwemmen. Zo cool! De eerste waterfall josephine had meerdere lagen. Op de eerste laag kon je klimmen en er dan afglijden als een glijbaan. Bij de tweede kon je onder de waterfall door zwemmen, bij de 3e moesten we van een rock afspringen en zou de guide foto's maken. En de 4e was een voormalige vulkaan een diep meer met helden blauw water. Het water was over behoorlijk koud. Ook regende het steeds, eind van de middag kwam de zon te voorschijn. Deze excursie hebben wij los geboekt en dus niet via djoser gedaan. Ik was met Rene, Chantal, Karima en AB. Maar ook mensen van andere tourgroepen of backpackers. Wat betekende we een mix groep waren. Zo heb ik een meisje uit Nederland ontmoet die alleen rondreist, een vrouwtje uit LA, waar ik een tijdje mee gesproken heb en een meisje uit chesterfield (uk). Echt super leuk. Tegen 7 uur pm waren we weer in town en ben ik nog even alleen wat souvenirs gaan kopen en daarna alleen terug gelopen via het strand/boulevard. Heerlijk. In het hotel aangekomen gedoucht en vast mijn koffer gereorganiseerd voor morgen. Gelukkig de laatste x koffer inpakken voor deze vakantie. Tegen 10 uur kwam Kim weer van haar excursie, dus even gekletst en  nu ga ik een poging wagen om te slapen