Last drive

10 juli 2018 - Vancouver, Canada

08-07-2018
On the road again! Today we are traveling to Vernon for our next stay.
We zijn rond 8.00 uur vertrokken met als eerste stop revestrodam, een
Hier hebben we een rondleiding gehad van een uur, van hoe het opgezet is etc.
Best interessant om dat gezien te hebben.
De volgende stop was bij een daily farm, waar we een heerlijk vers ijsje gegeten hebben. Haha, we kregen hem cadeau van Jean Marc. Altijd nice!
Daarna zijn Catharina en ik nog even door gelopen naar de fruit Market voor wat vers fruit om uit te delen in de bus. Zooooo lekker, verse frambozen.
Aangekomen in het hotel zaten we weer in de middle of nowhere. Geen moer te beleven al helemaal niet op
zondag.

Tegen over het hotel zit wel een mega hudsonsbay, nou ja dan die maar onveilig maken. Samen met Joyce en Catharina sale shoppen, maar niks kopen. Haha.
S avonds met een deel van de groep in het hotel gegeten. Was heel gezellig. Gesprekken over van alles en nog wat. Je kunt best wel wat leren van de oudjes.
Na het eten nog een hele tijd met Jean Marc alleen in de bus zitten kletsen. Nou ja kletsen, laten we zeggen over pittig dingen gehad. Life troubles and struggles.
Klinkt raar maar soms praat het makkelijker met iemand die je niet goed kent.

09-07-2018
Todays departure was at 9 o clock to a little market. We spend there 45 minutes, so bought some fress fruit to share in the bus.
After that we went to Lake Kalamaka. The weather was beautiful today, so beach time. We started with peddle boarding. So funny.
It was on my to do list for a long time. It was so cool to do.
After that Catharina and i had an chill afternoon at the beach, some swimming and sleeping.
At 3 o'clock we decided to walk back to the hotel, but we lost our way. So it cost us 2 and an half hour to get back.
S avonds. zijn we met de hele groep bij een brouwerij wezen eten. Het was super gezellig. Haha, bier proeverij gedaan met de gids.
Ik en alcohol gaat zo niet samen. Wordt er wel losser van.

10-07-2018
Vandaag een mega lange reis dag, maar wel de laatste op het vliegen na.
We gaan weer richting Vancouver, waar we 2 dagen verblijven.
Ben heel benieuwd hoe de stad zal zijn. Het schijnt net zoals in San fransico te zijn, veel junkies op straat.

De eerste stop was een koffie stop. Terwijl iedereen koffie aan het drinken was ben ik met Jean Marc gaan hardlopen.
Hij was helemaal hyper van teveel suiker en ik zat heel erg in mijn hoofd.
Dus stelde voor even te gaan rennen, zo fijn!

De tweede stop was bij de othello tunnels.
The Othello Tunnels are a series of old train tunnels and bridges that cut through the solid granite walls and pass over the wild Coquihalla River. The tunnels are located just east of the town of Hope.
There was an short trail to walk into the tunnels, so we did that.

De derde stop was in Hope, een klein plaatjes waar we een lunch stop hadden. Waarna we doorgereden zijn naar de eindbestemming; Vancouver!