Looking back on a great trip!

6 april 2016 - Zwolle, Nederland

17 maart
And it is raining again! Het regent hier niet zoals in nl de hele dag maar komt als een stortbak naar beneden en als dan de zon weer doorkomt is het klaar. Rob woont in een vrij klein en warm hok, om daar nou de hele morgen te zitten had ik ook geen zin in, dus gewapend met iPad naar de mall waar ik een lekker loungestoel heb bemachtigt, ff skypen met Mike horen hoe zijn ervaring in Oman was. We hebben een ruim uur gekletst. Was zo druk met hem aan het praten dat ik niet eens door had dat er 2 kerels raar stonden te doen achter mij, Michael lachen, haha.
Ondertussen was het weer droog, maar onderweg naar huis begon het toch weer, volgens een vrouw die ik sprak zou het smiddags weer beter zijn. Oke, dan maar weer wat uurtjes door brengen in de gym, wilde eigenlijk gaan zwemmen.
Tegen half 1 kwam dan toch eindelijk de zon door. Kan ik toch nog naar het zwembad, dat wilde ik echt de hele week al . wat banen gezwommen en gezont, heerlijk. Tegen 4 uur weer weg gegaan want toen kwamen alle schoolkids. De weg terug gelopen, eigenlijk is het niet eens ver, als je de weg maar weet.

18 maart
Opnieuw regen vandaag, ik begin toch beetje heimwee te krijgen. Wil verder geen lelijke dingen zeggen, maar ik moet echt alles alleen doen, na 7 weken wil je toch graag je verhalen met mensen delen. Uit ellende wist ik gewoon niet meer wat ik moest doen, heb lang in de kleine mall gehangen, wat op mijn iPad gekoekeloerd en verder nothing exciting.
'S avonds zat ik er helemaal door heen en heb besloten het reisbureau te bellen om mijn ticket te vervroegen. Dit had ze snel voor elkaar, dus kom 3 dagen eerder thuis dan gepland. Ik heb een onwijs leuke tijd gehad, maar het is goed zo.

19 maart
Laatste dagje Manly. Weer zo'n niks dagje, rob was wel vrij maar deed zijn eigen ding, dus opnieuw me zelf vermaken. Uiteindelijk is Paola maar met mij op stap gegaan. We hebben een wandeling van 8.4km gemaakt langs Narrabeen lake. Een mooie wandeling! Straks ga ik nog even met Nikki opstap ergens samen eten en kletsen. Het was super gezellig, leuk om even met haar alleen geweest te zijn. Na het eten nog een beetje over de boulevard gewandeld en toen allebei onze bus genomen terug naar huis. De bus die ik nodig had reed niet meer, dus moest ik een andere zoeken, haha leuke uitdaging. Maar het is gelukt moest wel het laatste stuk lopen, maar dat was wel even lekker. Tegen 10:15 was ik thuis. Mijn was opgevouwen en in mijn koffer gedaan. Alles netjes en schoon en het paste ook nog ondanks alle souvenirs en vervelings aankopen, haha! Voor nu lekker slapen morgen een lange dag voor de boeg.

20 maart
The day that i go back home. I really love Sydney, but a bit dissapointed that i had to do everything on my own. I think it is not what i thought.
Had a wonderfull time in new-zealand and Australië. Look back on a great trip and proud of my selve that i did it all on my own.
Thanks for reading my blog and see you all in the netherlands.