Nog twee nachtjes slapen

7 februari 2016 - Zwolle, Nederland

Nog twee nachtjes slapen, dan begint mijn grote avontuur weer! Ik vertrek dinsdagochtend vanuit Amsterdam naar Auckland met een tussenstop in Singapore en Brisbane. Deze reis zal zo'n 25 uur duren, spannend.....!

Als eerst verblijf ik een week bij mijn tante en oom, waar ik ook mijn oma zal ontmoeten, na deze week ga ik een rondreis maken met Djoser over het noorden en zuiden-eiland van Nieuw Zeeland. De rondreis duurt 25 dagen. Wanneer de groep weer richting Amsterdam vliegt, vlieg ik naar Sydney om daar wat meer tijd door te brengen met mijn oom, tante en nichtjes.

Ik heb er enorm zin in!

Tot gauw :)

1. Carla:
    8 februari 2016
    Lieve Laura,

Heel veel plezier op je fantastische reis Down Under. Ga lekker genieten van alles en Have Fun & ENJOY. Dikke kus van Carla Honing xx
  2. Laura:
    10 februari 2016
    Liefste Laura

Naamgenoot veeel plezier!! Have fun, geniet ervan...zodat het mooie herinneringen worden waar je later op kan terug kijken!