Welcome to Sydney

13 maart 2016 - Manly, Australië

9 maart

19.30 uur kwam ik aan in Sydney na een goede vlucht. Rob en Nikki stonden op mij te wachten, super leuk dat Nikki ook mee was. Dat had ik niet verwacht. We zijn meteen weg gegaan, eerst Nikki afgezet en gedag gezegt tegen Asleigh en toen door maar Robs huis, wat al met al toch nog ruim 2 uur koste. Asleigh woont echt ik de middle of nowhere. Bij rob thuis even vlug rondleiding gehad en toen vlug slapen want hij moet morgen gewoon werken.

10 maart
Eerste dagje in het mooie Australië. Rob is gewoon naar zijn werk dus ik moet mijzelf vermaken, ook geen straf. Ik had een buskaart van hem gekregen dat ik me zelf kan verplaatsen omdat hij ook best ver van alles afzit. Vanmorgen de bus gepakt naar Manly waar ik mij de hele dag vermaakt heb. Ik ben naar north head gelopen, een prachtig uitzicht punt over de skyline van Sydney, eerst loop je een lang stuk door een national park. Ik denk dat ik 4 uur onderweg was. Dat boven was een café met een amazing view. Ik heb me zelf getrakteerd op een fresh juice. En genoten van het uitzicht. Daarna weer terug gelopen en langs de winkeltjes geslenterd. En bij de surfschool langs geweest voor informatie voor surflessen.
Tegen 3 uur was ik er klaar mee, dus heb ik de bus weer gepakt richting huis. Daar even een powernap gedaan en nog even naar het strand gelopen. Nu wachten tot Rob thuis komt van werk.

11 maart

Today i'll catch up with Paola, Robs new girlfriend. A really nice lady, she is from Italië, but living here whole life in Australia.
She didn't want to tell me what we are going to do today. So it wil be a surprise. We went for a drive into town and she took me to the zoo. So we spend or day in the zoo. First we were watching at a sealshow. Really fun to see.
Haar nicht werkt in de zoo, dus Paola had geregeld dat ik na de show met de zeehonden mocht "spelen" en dat ik met hem op de foto mocht. Ik als schijterd voor alle dieren moest naast de zeehond gaan staan zodat hij zijn kin op mijn schouders kon leggen voor een leuke foto, so i did it.
Verder hebben we de rest van de dag in de zoo geslenterd en gezellig gekletst. Tegen 5 uur waren we weer thuis en hebben toen wat foto's bekeken van mijn reis in nz tot Rob thuis kwam. Vanavond avondje bankhangen met het concert van Amy Winehouse op. Ik vermaak me hier wel!
Morgen ga ik bij Rhonda en Tayla logeren, looking forward to it!

12 maart
Vandaag een heerlijk relax dagje gehad, eerst even een wandeling gemaakt en daarna met Paola naar palmbeach geweest. Heerlijk aan het strand gewandeld en gezwommen. Nu poepie bruin
Tegen 5 uur heeft rob mij afgezet bij Rhonda en Tayla (tante en nichtje) waar ik een nachtje blijf. Super leuk! Eerst zijn we met zijn alleen uitgeweest, Harry tayla haar vriend was er ook en Asleigh en Christy kwamen ook nog. Super gezellig. Alleen rumoerig in het restaurant waar we zaten, dus het was heel moeilijk voor mij om ze te volgen waar ze het over hadden.
Nu lig ik in bed 00:53 super laat voor mijn doen, maar ik heb het gezellig gehad! Morgen een dagje met Nikki naar de markets

1. Edith Arents:
    16 maart 2016
    Hoi Laura! Wat leuk om je verslagjes te lezen. Gelukkig heb je een goede vlucht gehad naar Sydney. Wat leuk om je oom en nichtjes weer te zien. Zo te lezen vermaak je je wel!
    Ik hoop dat je, ondanks de oudjes, terug kijkt op een mooie rondreis door Nieuw Zeeland. Geniet nog maar lekker van Australie.
    Groetjes Edith.